Klacht: Garantietermijn wordt niet gehandhaafd

op 12 april 2016 over Jorgs Houten Meubelen in de categorie Internetshops - Meubels

Wij hebben een tafel besteld bij Jorgs houten meubelen op 19-10-2015, deze hebben wij op 21-12-2015 binnen gekregen. Helemaal blij waren we ermee, maar tot half februari zo goed als niet gebruikt (wij hebben een kleine baby en zolang ze nog niet bij ons aan tafel kon zitten met eten, hebben wij gezellig bij haar box in de woonkamer gegeten). Vanaf half februari kon onze dochter zitten en zijn we gebruik gaan maken van de tafel. Ons viel helaas steeds meer op dat de tafel erg scheef stond zodra er alleen al een glas op stond, en dit probleem werd steeds erger, zo erg dat we weer terug naar de woonkamer zijn gegaan omdat eten aan de nieuwe eettafel een ramp werd. Naast dat de tafel enorm helt (zo erg dat je je glas vast moet houden zodra je er nog iets op zet) is de tafel ook enorm gaan splinteren.
Ik heb op 3-3-2016 contact opgenomen met Jorgs omdat de tafel gewoon niet in orde is (ik vind hem zelfs gevaarlijk met splinters en een kruipende baby) en direct werd mijn klacht weggewuifd met het excuus ‘wij geven geen garantie op het werken van hout’.
Ik kan er inkomen dat ze geen garantie geven op het werken van hout, wat in mijn ogen betekend: een scheurtje hier en daar, misschien een krimp in het tafelblad oid, maar toch niet dat de hele tafel onbruikbaar wordt?!
Sinds die tijd is het een heen en weer gemail tussen Jorgs en mijzelf, ik ga er gewoon niet akkoord mee dat ik een tafel van €500 kan weggooien na nog geen 3 maanden gebruikt te hebben (er staat op hun site immers dat ze 1 jaar garantie geven).
Ik hoop van harte dat u mij kunt helpen, ik zou echt heel erg graag mijn geld terug ontvangen en de tafel terug sturen, heb hen ook aangegeven dat ik de retourkosten best zelf wil betalen, maar er komt vanuit hun geen oplossing.

Tafel retour en geld terug (heb al aangegeven eventueel zelf de verzendkosten te willen betalen, dit moet gewoon snel worden afgehandeld, duurt al te lang nu..)

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmmmm