Klacht: Extreem slechte service, doe geen zaken met dit bedrij!

op 21 mei 2019 over Jorgs Houten Meubelen in de categorie Internetshops - Meubels

Via de site een meubel (bouwpakket) besteld.
1. levering 2 weken uitgesteld
2. Bij levering tot 2x toe niet op komen dagen op afgesproken dag, had hier uiteraard speciaal rekening mee gehouden.
3. Derde poging gaat bijna mis door slechte communicatie tussen bedrijf en chauffeur
4. Geleverd hout is niet correct, er ontbreekt veel. De handleiding klopt niet en de zaaglijst ook al niet
5. Gecorrigeerde zaaglijst wordt na een dag gereviseerd, zou ook niet kloppen
6. Na veel email op en neer wordt besloten alles op te halen en een nieuw pakket te leveren.
7. Bij levering nieuwe pakket wordt komt de chauffeur wederom niet opdagen op de afgesproken dag.
8. Ook het nieuwe pakket klopt niet, er ontbreken wederom diverse planken in de goede maat. Het blijft volstrekt onduidelijk welk hout je nu precies nodig hebt aangezien de handleiding ook al niet klopt.

Ik heb meerdere uren gespendeerd aan het opmeten en inventariseren van het geleverde in relatie tot wat nodig is. Er is geen enkele ondersteuning vanuit bedrijf, degene die je aan de telefoon krijgt begrijpt er niets van. Er is geen tegemoetkoming vanwege wanprestatie. Ik krijg de eigenaar (Jorg van Rooij) niet te spreken. Medewerksters houden alles af, er kan nauwelijks excuses af en er is geen enkel inzicht in eigen disfunctioneren.

Uiteindelijk de koop ontbonden, het hout zou opgehaald worden. Ook dat gaat niet door op de afgesproken dag.

Nog nooit zo’n amateuristisch bedrijf meegemaakt. Heeft veel tijd gekost. Ik hoop dat ik ooit mijn geld terugkrijg, zie het somber in……

Bij werkelijke genoegdoening voor alle uren die ik er zonder enig resultaat in gestoken heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jorgs Houten Meubelen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jorgs Houten Meubelen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolem@me.com