Klacht: Diverse missers mbt leverafspraken, klantenservice en inhoud leveringen.

op 17 mei 2017 over Jorgs Houten Meubelen in de categorie Internetshops - Meubels

Wij hebben via jorgs Houten Meubelen een loungebank een eettafel en een hocker aangeschaft. Levertijd 5 weken.
– vooraf navraag gedaan of er in de avond geleverd kon worden, omdat we anders liever elder zouden bestellen (gezien we beiden fulltime werken) dit werd ons toegezegd.
– na 4 weken kregen wij bericht dat wij geleverd zouden krijgen op woensdag 10 mei, hierbij aangegeven dat wij graag ’s avonds geleverd wilde krijgen hierbij werd ons gezegd dat wij hier een dag van te voren voor konden bellen of dit ’s avonds zou zijn (in tegenstrijdige met eerdere beloftes dat we dit aan konden geven.
-Met pijn, moeite en een hoop gezucht en gesteund kregen wij een toezegging voor 10 mei tussen 18:00 en 22:00
– 10 mei 20:45 werden we gebeld door de chauffeur dat hij het niet ging redden, de chauffeur was behoorlijk onbeschoft.
-11 mei contact klantenservice, dame aan te telefoon verschuilt zicht achter voorkeurstijden en geen beloftes (echter is ons wel een belofte gemaakt) na discussie een schamele 5%korting en een nieuwe leverafspraak op 17 mei tussen 19:00 en 22:00.
-16 mei worden we gebeld door de klantenservice, ze kunnen de leverafspraak geen doorgang laten vinden het moet of ’s middags tussen 11:00 en 15:00 of weer een week later. Hiervoor met tegenzin een dag vrij moeten nemen.
-17 mei 15:00 staat de chauffeur aan de deur met 7 pakketten, echter zie ik nergens mijn hocker staan, deze staat wel op de paklijst dus ik vraag of dit alles is, er moeten 10 pakketten zijn volgens zijn intern contact.
-17 mei 16:00 contact klantenservice de dame aan de telefoon denkt niet mee en ik ben er nu heel erg klaar mee, laat de hocker maar zitten is mijn idee en stort de kosten maar terug. Volgens mevrouw is het alleen mogelijk om alles terug te sturen en geen losse artikelen. Met heel veel discussie toch alleen de hocker retour.
-17 mei 18:30 tafelblad van de tafel zit in elkaar, maar de rest van de materialen is niet op maat gezaagd maar voor een tafel van groter formaat geleverd….

Ik denk dat de boodschap duidelijk is.

Ik ben tevreden als jorgs Houten Meubelen de tafelen de bank hier bij ons komt monteren, de hoeveelheid tijd, moeite en opgenomen vrije uren die wij hier al in hebben zitten is te veel om nog tot montage te komen. Alternatief: voor 26 mei alles opgehaald en het verschuldigde bedrag terug gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door JoeryHubers