Klacht: belachelijke levering en service

op 24 april 2018 over Jorgs Houten Meubelen in de categorie Internetshops - Meubels

Wat een stomme achterlijke service. Op 28 maart tafel poten besteld die BINNEN 2 weken geleverd zouden worden. Nu duurde het al 3 weken voor ik een berichtje kreeg. Netjes terug gesmst met de vraag hoelaat ze kwamen leveren (aangezien ik een hele of een halve vrije dag op moest nemen). Terug gesmst dat het akkoord was met de woorden nou dan zie ik jullie morgen:).

Vervolgens de volgende dag komt er niks. Gebeld, krijg ik het antwoord : ”Mevrouw sorry u heeft geen akkoord gegeven voor de levering.” daar zakte mijn broek al weer van af. Ze bood excuus aan en zei fouten maken is menselijk. Nouja prima maar dan wil ik hem volgende week dinsdag geleverd hebben aangezien ik elke vrijdag heel de dag werk. Dit was prima maar ze kon geen tijd garanderen. Hier was ik het niet mee eens aangezien zij de eerste fout maakte en ik de sleutel overdracht van mijn huis had (dat kan ik gewoon niet verzetten) ze ging der best doen en ik zou een telefoontje krijgen..

Weer geen telefoontje. Wel een smsje dat mijn levering gepland stond voor aankomende vrijdag.. Het geen waar ik net over had gebeld dat ik dan dus niet kon en het op dinsdag moest.

Weer gebeld en weer excuus gekregen en dat het inderdaad allemaal niet goed ging. Ik zou een nieuw bericht krijgen met tijd en datum.

maandag voor de lever dag nog geen bericht gehad. Zelf maar weer gaan bellen en te horen gekregen: ”Ow nee mevrouw hier wist ik niks van af. Er staat alleen een voorkeurstijd bij verder is er niks opgeschreven.”
Mijn geduld raakt aardig op en ben op dit moment al best wel boos. Ze kon de planning er nog niet bij pakken maar ze zou me mailen of bellen met de tijd dat ze hier langs zouden komen. Ik aangegeven dat ik van 4 tot 6 echt niet beschikbaar ben ivm overdracht van mijn huis.

Je raad het al. WEER geen mail en of telefoontje. Dinsdag ochtend gelijk weer gebeld. Weer wist niemand wat er aan de hand was. Levertijd was wel bekend. tussen 4 en 5 zou het geleverd worden….

Hoe moet ik nou spullen in ontvangst nemen als jullie de eerste keer niet op komen dagen en ik dus een vrije dag op neem voor jullie (kost mij ook gewoon geld) en vervolgens verwachten dat ik dat weer kanwil doen. 1 het is een overdracht van een sleutel ik kan dat niet verzetten en 2 het is jullie fout dat het de eerste keer mis ging. Dan is het wel zo netjes dat jullie ook zelf de fout op lossen en hem op elk tijdstip van de dag kunnen brengen behalve in die 2 uur. Maar zelfs dat te veel gevraagd is.

Op dit moment ben ik echt heel erg boos. Zelf doe ik er alles aan om het goed te laten verlopen en constant word er gezegd WIJ gaan zoeken naar een oplossing. Maar uiteindelijk ben ik de gene die zich moet aanpassen terwijl jullie elke keer weer in de fout gaan. Terug bellen is ook veel te veel moeite en alleen maar zeggen wij kunnen verder niks voor u doen helpt ook niet echt. Het geeft mij heel erg het gevoel dat ondanks dat bij jullie alles mis gaat wat mis kan gaan kwa logistiek ik nog altijd de gene ben die de dupe er van is en dat jullie volledig koud laat.

Ik raad iedereen aan om hier NIET te bestellen zeker niet als je een planner bent want je kan nergens van uit gaan. Ook bellen of contact op nemen heeft niet echt heel veel zin zoals jullie hier boven kunnen lezen…

Het product mag misschien prima zijn. Maar volgende keer koop ik liever duurder ergens anders dan weer hier.

als er eindelijk contact op genomen word en er iets aan gedaan kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door fluts