Klacht: Wilden niet deel van betaald bedrag terugstorten

ogi123 op 23 november 2021 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het product besteld en meer dan 45 euro betaald. Het bleek dat ze een storing in het systeem hadden en de aangeboden koring van 20% kon ik niet gebruiken. Ze stuurden me een e-mail waarin ze me dit vertelden en boden me het product OPNIEUW TE KOPEN BETALLEN maar nu met 20% korting . Ik weigerde dat en vroeg om het deel van betaald bedrag terugstorten op mijn rekening. zij wilden dat niet. vreselijke service en ik zal daar nooit iets meer kopen.

Gewenste Oplossing:

deel van betaald bedrag terugstorten op mijn rekgebruiken)ening (20% dat ik kon niet gebruiken)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JohnBeerens

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JohnBeerens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ogi123