Klacht: Waatdeloze klantenservice, koop hier niet!

Jeannet Weggeman op 26 oktober 2021 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik jad xe No Yellow masker besteld, werd mijn haar blauw en kreeg het er bijna niet meer uit. De dop was niet eens met folie dopje afgesloren, maar bd klantenserviceteam beweerde de dame dat dit zo vd fabriek uit kwam. En dat ze het product niet terug namen omdat het al geopend was. Het betreft hiet om een product wat niet doet wat het beweerd, en ik heb nog npoit een bedrijf zoveel mailtjes terug zien schrijven om zichzelf met allerlei smoesjes innte dekken. En dan komen met een €5,- cadeaubon voor een volgenfe bestelling. Nou ik koop hier dus nooit meer iets! Was vaste klant, kocht dure producten en dan voor een flakon zo moeilijk doen! Zelfs bd Kruitvat hebben ze nog betere klantenservice. Ik adviseer hier niemand om iets te gaan bestellen!

Eerst de verkeerde informatie verstrekken over het product, daarna vanwege mijn oomerkimg dat het wel degelijk gaat om het geel uit je haren te verkrijgen toegeven dat ze foit zitten. Ik er blauw haar van krijg, en ze mijn haren de schuld gaan geven! En ze weigeren als vaste klant de flakon te retouneren, desnoods voor eennander product. Het gaat me niet om het retourbedrag, maar meer de algehele afwikkeling van een klacht. Ik vind het heel erg klant onvriendelijk. Ik bestel daarom niet meer bij dit bedrijf!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JohnBeerens

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JohnBeerens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannet Weggeman