Klacht: Niet geleverd artikel

Pamvo94 op 06 december 2019 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb voor het eerst en voor het laatst een bestelling geplaatst bij John Beerens webshop. De bestelling is netjes tijdig geleverd. Enkel ontbrak er een product in het pakket! Ik heb dus direct contact gezocht met de klantenservice en het probleem gemeld. Inmidds zijn we al een week en vele mailtjes verder, maar nog steeds is mij geen oplossing geboden. Dit stelt me diep teleur. Zeker bij een naam als John Beerens! Na reviews te lezen op Google en Facebook ben ik nog meer verbaasd. Vele klanten zijn schijnbeer zeer ontevreden over deze firma. Ik wordt hierdoor dan ook huiverig hoe de klantenservice om zal gaan met mijn probleemklacht.
Ik vindt dit alles op zijn zachtst gezegd een buitengewoon vreemde zaak!!! Op de website van John Beerens menen zij zo klantgericht te zijn etc. Hier merk ik nog bar weinig van.

Ik wil mijn geld terug voor het niet ontvangen artikel. Indien zij dit netjes oplossen zal ik dit ook zeer zeker in alle eerlijkheid melden. Echter ben ik op dit moment erg gefrustreerd over het feit dat zij hen probleem mijn probleem maken en ik nog steeds geen oplossing heb gehad, ondanks dat zij simpelweg moeten voldoen aan de leveringsplicht!!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JohnBeerens

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JohnBeerens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pamvo94