Klacht: Bestelling niet ontvangen

Rana Alkan op 28 augustus 2018 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 augustus heb ik een bestelling geplaatst, die ik de volgende dag had moeten ontvangen. Helaas is dat niet gebeurd en het is ondertussen bijna september. Ik heb op 19 augustus een andere bestelling geplaatst deze heb ik meteen de volgende dag ontvangen. Het kan dus wel?! Ik heb en mail gestuurd naar de klantenservice over mijn bestelling die ik nog steeds niet ontvangen heb. Hoe moeilijk is het om even een mailtje te sturen met de status van de bestelling?? Het gaat tenstlotte om een paar heat protective handschoenen. Ik vind het echt heel slordig!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik meteen deze week mijn bestelling ontvang en anders wil ik mijn geld terug!!

Alle klachten die gemeld zijn door