John Player Special Klachten
rook al jaren jps maar laatste tijd merk ik dus vaak in pakjes van 19 stuks dat de filters niet helemaal goed zijn is net of het vacuum zuigt waardoor er dus met geen mogelijk heid een haaltje te nemen... Lees meer
Er staat op het blik to 170 sticks,maar er kunnen er maar 122 uit gehaald worden.En er zit veel rommel in zoals harde stukken en groote stukken van de bladen,zo gooi je heel veel weg en dan is niet de... Lees meer
mijn klacht.teleurstelling.ik kan in ridderkerk of omgeving geen hulzen[red]kopen om zelf mijn jps sigaretten te maken. Lees meer
heb 2 sigaretten aangetroffen met een kapotte filter, net of die er in gedrukt is een beetje verschrimpeld ook al.
Kan niet aan de sigaret trekken deze geeft valse lucht. Lees meer
Beste john player, ik rook nu al een aantal jaren de shag van jps. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat de laatste 5 pakjes shag helemaal vol zaten met takjes en stukjes plant. Wat dus zeer onaangenaam rookt.... Lees meer
ik heb al in diverse pakjes sigaretten van jps rood gehad, dat de filter niet goed geplakt zijn, de helft van de sigaretten ken ik zo weg gooien, omdat ze voor geen meter roken, Lees meer
Agelopen middag heb ik in oosterhout bij de BP benzinepomp aan de pasteurlaan 3 pakjes John Player Special Silver gekocht, tot mijn spijt kwam ik er achter dat in 1 pakje 2 gebroken sigaretten zaten en in 1 pakje zat... Lees meer
Hierbij meld ik u dat ik tot de conclusie ben gekomen dat de filters van de jps sigaretten niet helemaal goed zijn uit een pakje van 19 sigaretten zijn er twee waarvan de filter niet volledig zijn maar er ontbreekt... Lees meer
hallo,
afgelopen week heb ik bij het tankstation een pakje JPS special Red gekocht van 23 stuks. maar toen ik het pakje opende waren een 4 sigaretten gebroken. Ik neem aan dat dit een productie fout is, en dat kan gebeuren... Lees meer
de laatste tijd gaan de sigaretten halverwege, of bijna tegen het eind spontaan uit. ik ben slechtziend, dus kan de kleiner geworden sigaret dan niet meer aansteken. Lees meer