John Player Special Klachten
Ik wil dat jullie nu stopzetten om lid te zijn van jullie want zomaar geld van onze rekening halen is zéér ongepast!!! Ik wil geen lid zijn!
Laat me anders weten hoe ik dat hier stop zet! Lees meer
mijn klacht is ook wat ik net las,gaat over jps black zo jammer dat niet meer te krijgen is geprobeerd de vervanging maar is niet wat ik gewend ben heb al verschillende merken geprobeerd maar gaat niets boven jps black Lees meer
JPS Duo taste heeft een totaal andere smaak en er is absoluut geen goede vervanging van de originele JPS black.
Deze smaakt verschrikkelijk. Lees meer
sigaretten vallen spontaan uit de huls
zeer gevaarlijk als men zit te roken Lees meer
ik ben een aardige smoker die wel wat blikken weg kan werken gemiddeld 3 per week en 5 te samen met mijn partner .
ik ben enige tijd geleden overgestapt op uw merk jsp rood 110 grams... Lees meer
Ik merk steeds vaker dat er grote stukken ongesneden stukken tabak in de blikken JPS zitten.
Laatst had ik zo veel dat het erg irritant was, en ook niet de bedoeling neem ik aan???
Lees meer
ik heb een blik van 110 gr shag gekocht
maar de helft is kruim ik kan hier geen goede sigaretten van maken Lees meer
Er zit heel veel gruis en stof halver wege het blik,terwijl bovenop goede shag zit.
Het is mijn favoriete merk ,maar dit wordt wel een duur merk als ik de helft niet goed kan gebruiken. Lees meer
De John Player Duo is totaal niet lekker! Vind t zelfs onzin dat er zo'n capsule in zit voor een eventuele mentolsmaak. Als ik een frisse adem wil neem ik wel een kauwgom o.i.d.!!! Lees meer
Duo taste een verschrikkelijke vervanging van de black. Lees meer