Klacht: klacht van Marleen Pigmans is onterecht over Jocelynn Collection

op 25 augustus 2013 over Jocelynn collection in de categorie Mode

Mevrouw Marleen Pigmans heeft onterecht een klacht bij u ingediend welke ons bedrijf Jocelynn-collection .com schade berokkend
Mevrouw Pigmans heeft namelijk wel degelijk orginele Burberry jurkjes ontvangen ,er waren twee jurkjes te weinig melden zij ons wat niet juist is echter uit coulance stuurden wij heer het bedrag [aankoopbedrag] van de zo zij meend twee ontbrekende jurkjes terug op haar bankrekening .De klacht was al opgelost naar haar teveredenheid waarna zij achteraf toch een onrechtvaardige klacht indienden bij uw website daardoor lijdt ik schade welke ik op haar verhaalbaar zijn ik verzoek u dan ook haar aan te schrijven dat zij haar onrechtvaardige klacht onherroepelijk intrekt omdat wij schade lijden door deze openbare bekentmaking van iets dat compleet onjuist is.

Klacht verwijderen ,zo niet kan zij een kortgediing verwachten alle kosten zijn op haar te verhalen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jocelynn collection

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jocelynn collection nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jocelynn