Klacht: Geen geld terug

op 14 april 2018 over JenJenhouse.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een jurk gekocht voor 150 euro, ik heb er lang voor gepaard en ik denk zekere voor het onzekere ik doe hem op maat maken. En hij komt binnen ik pas hem en hij klopt helemaal niet, veel te groot. Ik het bedrijf benaderen dat ik me geld terug wil en dat ik de jurk dan terug stuur. Maar dan zou ik niet 100% terug krijgen maar 10% en nu hem ik gezegt dat ik dat niet accepteer en dat ik 100% terug wil.

Gewenste Oplossing:

Als ik al me geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JenJenhouse.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisahoppie