Klacht: jeepsafari localtours

op 26 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriend en ik zijn net terug gekomen van een heerlijke vakantie aan de Costa Blanca.
Dinsdag morgen met de reisleiding gesproken over de mogelijke excursies en hierbij een jeepsafari geboekt van €70.00.
hierbij heeft zij ons de nodige informatie gegeven.

donderdags werden wij opgehaald en in de jeep kwamen wij er achter dat je de jeep ook zelf kon besturen. Dit is ons niét verteld. Dit is waarschijnlijk ook de verklaring van de €70,-.
Maar goed dit achter ons gelaten te hebben zijn we verder gegaan.

Eenmaal op het einde van onze jeepsafari werd ons ook nog eens verteld dat het terug vervoer naar Albir NIET was inbegrepen. Dit hield dus in dat wij in Benidorm ”gedropt” werden en maar moesten kijken hoe we terug kwamen.
Nou hadden wij niks geen geld meer mee en konden geen kant op.

Toen we hier onze reisleiding over gebeld hadden,wisten zij van niks en wouden ze ons wel wat geld komen brengen wat we uiteraard, de volgende dag meteen moesten terugbrengen.

Ik vind het schandalig dat voor die €70,00 geen terug vervoer geregeld is, én dat de Sunweb ons niet gewoon kon ophalen of een taxi voor ons kon regelen.

Daarbij had onze reisleiding van te voren moeten vertellen dat je zelf kon reiden, en dat er geen terug vervoer was, zodat wij geld mee konden nemen!

Ik hoop eigenlijk dat wij geld terug konden krijgen óf van de sunweb óf van de jeepsafari. Wij zijn uiteindelijk met de bus terug gegaan en hebben geld moeten lenen van een andere familie wat ook van niks wist en ook met de bus terug moest.
Daarbij vind ik de €70,00 achter af belachelijk veel geld als je niet eens terug gebracht kan worden. Oók omdat wij niet zelf hebben kunnen rijden in de jeep....

Ook ga ik sowieso nog een klacht indienen bij de jeepsafari zelf.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 04 augustus 2016 om 18:16 geantwoord

Goedenavond Lisa,

Vandaag is er telefonisch contact geweest met mijn collega van de afdeling Customer Support. Uiteraard vinden wij het erg jammer hoe het allemaal is verlopen. Ik hoop dat jullie verder wel een leuke vakantie hebben gehad!

Op basis van het contact sluit ik de klacht hier af.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door eijisink123