Klacht: Jeans besteld maar product nooit bezorgd – betaling via Adyen wel afgeschreven

op 12 mei 2020 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste, ik heb op 24 april j.l. een jeans besteld bij Wrangler echter heb ik het product tot op heden nog steeds niet ontvangen. Ik heb meerdere malen met klantenservice (per email en telefoon) contact gezocht maar geen reactie. Wel is gelijk op 24 april het bedrag van de jeans afgeschreven via Adyen met tegenrekening: NL48 RABO 0132 3947 82

Ik ben tevreden wanneer ik óf mijn geld krijg teruggestort op mijn rekening óf mijn jeans alsnog thuis afgeleverd krijg in goede orde.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 mei 2020 om 11:13 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]