Klacht: Je word gewoon genegeerd

Ik heb 2 weken geleden een hoesje besteld, met afterpay. Een aantal dagen later kreeg ik een mail of ik mijn hoesje wilde beoordelen terwijl ik nog niets had gehad.
Ik een mail gestuurd, werd gewoonweg niet op gereageerd, afgelopen weekend een mail gestuurd dat ik mijn order wilde annuleren netjes het ordernummer erbij vermeld.
Ik kreeg zowaar een mail terug, echter een onvriendelijk mailtje en moest het goede ordernummer erbij zetten, wat ik dus had gedaan, maar toch nog een keer terug gemaild. Weer niets op gehoord.
Tot mijn verbazing krijg ik een heel raar mailtje dat mijn bestelling verzonden is. Maar dat het nog wel een paar dagen kan duren. Nu snapt iedereen wel dat ik dit terug ga sturen, maar ik zal het maar aangetekend doen want vertrouwen doe ik ze niet meer. Wat dus bijna net zoveel kost als mijn bestelling, dus ik heb niets maar kost me wel geld, maar als ik het terug stuur geloof ik niet dat ze zomaar mijn retour verwerken.

Geen goed woord over

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eenbeetjemoeilijkomeengebruikersnaamtekrijgen