Klacht: je kunt alleen maar extra duur bagage bijboeken op het vliegveld

op 24 mei 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Wij maken in september een cruise vanuit Amsterdam naar Rome en moeten op 12 oktober terug vliegen vanuit vliegveld ROME naar Amsterdam.
Via ons reisbureau cruise reizen hebben wij de vlucht KL3402 geboekt vertrek vanuit ROME 13.45
En deze enkele reis voor slechts 190 euro per persoon. Niet echt goedkoop dus.
Maar….. zoals tegenwoordig veel vliegmaatschappijen zit het venijn in de staart.
Immers je moet ook nog ruimbagage bijboeken . Voor slechts 25 euro per koffer wordt ook je bagage vervoerd.
Doe je dat niet online , dus ter plekke op het vliegveld dan is het wel 30 % duurder. Dus….dan doe je dat toch online.
Nou jammer dan.
Als je dat probeert krijg je de tekst : U kunt alleen ter plekke op het vliegveld betalen voor de koffers.
Tja….. zo kost het nog meer en kunnen ze wel 100 euro ter plekke vragen voor een koffer.

Als we gewoon bagage kunnen boeken of in ieder geval NIET nog meer dan die 25 euro per koffer ter plekke moeten betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KL3402