Klacht: schoenen zonder veter

gertguiljam op 26 juli 2018 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via de website schoenen besteld. Een schoen mist veter. Geprobeerd te bellen, lukt niet. Daarom zijn mijn kinderen zelf maar naar Zuidplein gegaan om een nieuwe veter te vragen. Dat kon niet. Nee, ze konden niet uit dezelfde schoen die er stond de veter halen. Dat kon misschien via het hoofdkantoor, daarvoor gingen ze hun best doen. En m’n zoontje kon veters van een andere kleur op hun kosten kopen bij een andere winkel. De dag erna een mail van het hoofdkantoor in het engels, kunnen ons niet verder helpen, maar we krijgen 10 korting. Daar heb ik niks aan, schrijf ik: ik wil een veter! Heel verhaal: dat kan niet bla bla. Ik leg uit: u kunt toch gewoon aan R’dam doorgeven dat ze een veter uit een schoen daar halen en aan m’n zoon geven? Weer een heel verhaal, kan niet. Nog wat geprobeerd. Toen maar gezegd: oke, geef dan maar die 10 % korting en maak het maar over op m’n rekening. Nee dat kan niet, moet op zelfde manier als gekocht enz. enz. Mijn teleurstelling: ze denken niet mee over een goede oplossing en willen hun verlies niet nemen en blijven daarom onnozel hangen in hun systeemdenken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze gewoon zo'n veter opsturen. Dan is mijn zoontje ook weer helemaal blij!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door