Klacht: Geen geld terugstorten

Kikijd op 30 augustus 2017 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 juli had ik een jasje besteld met een spoedlevering (1-2 dagen). Na 2 dagen had ik de jas nog steeds niet binnen dus ik nam contact op met de klantenservice, zij gaven aan dat het uitverkocht was en dat het geld teruggestort zou worden. Na 2 weken had ik alleen de servicekostem teruggekregen. Via de klantenservice bleef ik aangeven dat ik het geld niet heb gehad waarop zij reageerde dat ze het hadden gestort. Na een paar gesprekken stuurde ik mijn afschriften waar duidelijk geen bedrag van de jd stond. Zij gaven aan het geld terug te storten maar daarna gaven ze ineens aan dat er een storing was met ing en of het niet daar aan lag dat ik het geld niet heb gekregen. Ik ben naar mijn bank gegaan en ze zeiden dat er niks mis was. Ik heb toen weer een bericht gestuurd naar jd en ze gaven aan om het door te geven aan de manager. Na 1 week weer een bericht gestuurd met het antwoord dat de manager op vakantie is. Ben nu al 1 maand verder en heb nog niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb

Alle klachten die gemeld zijn door