Klacht: jarig en trakteren

op 29 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

je kunt iedere aktie bedenken maar je moet je klanten wel enige ruimte geven met controlen.

actie is misleidend meer koper binnen en maar slechts vierduizend aan het rad gedraaid!!!!!!!!

schandalig is dit

ik verwacht dat jullie daar mee komen en niet de klant.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:49 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
U zegt dat er maar vier duizend man aan het rad gedraaid hebben, echter zijn dit de prijswinnaars. Er is uiteraard veel vaker aan het rad gedraaid.
Wat bedoelt u met \"enige ruimte geven met controlen\"?
Dat u meer tijd nodig had om de code's in te kunnen vullen? De actie heeft een behoorlijke tijd gelopen en het invullen van de code's liep langer dan dat er kaartjes uitgedeeld werden.
Of bedoelt u dat u wilt controleren of er mensen echt gewonnen hebben? Hiervoor hebben wij een lijst met prijswinnaars op de pagina staan en tevens kunt u op onze Facebookpagina foto's en video's van een aantal winnaars terugvinden.

Overigens is het veld \"Gewenste Oplossing\" niet iets wat wij vragen. U stelt dit op de pagina klacht.nl wat niet van ons is. Wij adviseren dan ook altijd om klachten en vragen via onze eigen contactpagina te stellen. Hier worden de meldingen ook eerder bij opgepakt.

Heeft op 01 augustus 2017 om 20:41 geantwoord

De loten zijn niet meer te controleren want de winnaars zijn bekend en voor klachten aan Dirk kom je op deze site terech

Alle klachten die gemeld zijn door jacsr@hereijgers.net