Klacht: slechte privacy

ik heb vandaag een mail gekregen namens de directie van Janssen en Janssen tot mijn schrik zie ik van een onbekende iemand gevoelige en persoonlijke informatie. Hoe is het mogelijk dat zo een grote incasso kantoor totaal geen controle uitvoert op zoiets dat,ik zomaar een persoonlijke mail krijg van iemand anders. Heel erg slecht vind ik dit en ik ben er van overtuigd dat het niet de enigste keer is.

privacy gaat boven alles dit vind ik heel erg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 12 maart 2019 om 08:47 geantwoord

Mijn collega heeft u gisteren getracht te bellen, maar dit is helaas niet gelukt. Zij heeft u wel een mail met uitleg en verontschuldigingen gestuurd. Zij zou de klacht nog even graag met u bespreken, dus zij heeft gevraagd of u haar kunt bellen. Uw emailadres is inmiddels verwijderd uit ons bestand.

Ik hoop dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Butterflyfly