Klacht: Onmenselijke behandeling

Ik heb een schuld bij DUO en Janssen en Janssen en ze hebben beslag gelegd op mijn loon. Echter, ik verdien niet zoveel, zij houden veel te veel loon in waardoor ik amper geld overhoudt ( beslagvrijevoet is € 676 ) om mijn huur, vaste lasten enz. Door hun heb ik nu nog meer schulden, mijn werkgever en ik hebben vaak ze gebeld en geprobeerd dat ik meer geld per maand overhoudt, maar ze willen niks horen. Ze zijn onmenselijk en het kan ze niks schelen of ik nog meer schulden maak of niet. Ik wilde ook een betalingsregeling met hun treffen,maar dit willen ze ook niet. Dit heb ik nog nooit met mijn andere incassobureaus bureaus meegemaakt,ik heb altijd en zonder problemen een regeling kunnen treffen.

Helemaal niet tevreden, ze zijn onvriendelijk en hebben geen medelijden met je.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 25 mei 2021 om 13:20 geantwoord

Beste mevrouw Den Hartog,
Wij hebben ons onderzoek naar uw klacht afgerond en u zojuist een e-mail met daarin onze bevindingen gestuurd. Wij beschouwen uw klacht hiermee als afgerond.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Lennert van der Reest
Medewerker Compliance