Klacht: Geen gehoor!

Vordering open inzake huur, betaald aan Janssen en Janssen 2 november, door privé omstandigheden liep het niet allemaal lekker, 4 november alsnog gerechtsdeurwaarder door Janssen en Janssen gestuurd, Snijder, zij kwam met een totaalbedrag waar het betaalde bedrag aan Janssen en Janssen niet af gehaald was, ik had al vermoeden dat ze dit negeerden maar nu helemaal, en dus Snijder stuurden met alle extra kosten daarbij… Doordat het privé even tegen zat hebben wij met man en macht alles bij elkaar zien te krijgen, 4 november het grootste gedeelte gestort en er bleef een restant van de huur van de maand november over ad 680 euro, we zaten net in de maand november, 17 november 680 gestort, laatste 2 stortingen aan Snijder. Ze hebben de zaak gewoon laten voorkomen, terwijl wij nog een hele uitgebreidde email hebben gestuurd over onze situatie, wij kunnen weinig doen aan dat we al zo lang hier in zitten maar aan psychische klachten kan je niet versneld een einde maken. In de email hebben wij toestemming gegeven alles overal te verifiëren, of het gebrek aan fatsoen of empathie is maar op deze email al geen gehoor. Nu kreeg ik dinsdag 6 december een agressieve email van Janssen en Janssen met een soortgelijk verhaal als een dame in juli heeft gepost… een openstaande hoofdsom, proceskosten en wat al nog meer… Er staat dat ik 680 aan hun betaald heb en die worden in mindering gebracht, dit heb ik nooit aan hun betaald maar aan Snijder, aan hun heb ik 1150 euro betaald, daarnaast meldde deze dame als ik niet de 13e december betaald heb zelf een het laat betekenen en wat daar op volgt… Ik heb gisteren gemaild omdat ik wilde weten waar de hoofdsom uit opgebouwd is, alle huur die betaald moest worden was betaald, ik krijg geen antwoord, zij laten dit zo en willen dat ik gewoon klakkeloos stort, in de brief staat dat ik dit aan de verhuurder verschuldigd ben maar dat was voldaan, ik vermoed dat zij dergelijke praktijken alleen uit winstbejag doen, zij willen geld en zien mensen als ik als melkkoetjes! Ik vind dit ronduit schofterig, dit zijn gewoon praktijken die bij een malafide kantoor horen en blijkbaar zijn zij dit ook!

Dat er openheid van zaken wordt gegeven hoe zij dit hebben opgebouwd, dat zij niet de minste storting van de 3 gebruiken ( wat niet eens aan hun betaald is) zodat het voor hun het meeste oplevert, als er iets in mindering wordt gebracht wat aan hun betaald is moeten zij ook dat gebruiken, dit is pure oplichterij! De werkwijze die gehanteerd woord, opzettelijk een email negeren zodat de betaalddatum verstrijkt en zij kunnen betekenen, diep triest vind ik dit!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 16 december 2016 om 16:31 geantwoord

Er is een uitgebreide brief met bijlagen verstuurd om de verwerking van de diverse in de klacht genoemde betalingen (aan ons en aan collega Snijder) toe te lichten en het nog openstaande bedrag te verklaren. Van bedreiging of misbruik van de situatie is geen enkele sprake geweest. De klacht is hiermee afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica van Buggenum