Klacht: Dreigen met weghalen van spullen

op 27 oktober 2016 over Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Janssen en Janssen heeft mij heden gedreigd met het weghalen van mijn spullen, eventueel met de politie.
Ik heb ruim 2 jaar schriftelijk niets van Janssen en Janssen vernomen.
Het enige dat ik van ze gemerkt heb is dat men 2 keer beslag hebben gelegd op mijn bankrekening, waar geen geld opstaat. Resultaat nog meer ellende.
Janssen & Janssen, (niet het stripverhaal) zouden beter moeten weten, ik moet samen met mijn vrouw en dochtertje van 5 rondkomen van 1030,= per maand.
Ik ben het zat, dat men dreigt en dingen wil doen, zonder dat men et gesprek aan gaat. Daarnaast vraag ik mij af of men zonder ambtelijk stuk zomaar mijn woning kan leeghalen.
Ik ga een klacht tegen hun indienen bij de kamer voor gerechtsdeurwaarders.

Als men stopt met deze praktijken en met mij het gesprek willen aangaan om een oplossing te zoeken

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel31