Klacht: waardeloze bank

op 23 juli 2018 over Jansen totaal wonen Huissen in de categorie Interieurbedrijven

18 Februari een bank met long chair gekocht, de bank is geleverd op 19 mei en 13 juni weer opgehaald omdat de long chair van voeteneind naar rugleuning zeker 20 cm verschil heeft, er een gat in de bank zit en er vlekken in zitten. Telefonisch contact gehad en er werd beloofd dat de bank in de week van 9juli weer terug zou zijn in huissen waar hij daar nagekeken zou worden en dan naar mij zou worden gebracht . Na 2 weken ernaar toe gegaan om de bank zelf maar na te kijken omdat ze het daar zelf waarschijnlijk te druk voor hebben. Stondenraar te kijken ,maar ik zou de volgende dag gebeld worden. Zo schijnt het model te zijn, zonder dat me dat verteld is.(had in de winkel de hoekbank ervan gezien) .Advies van meneer daar: maar een nieuwe bank uit komen zoeken, Nou ,dat gaat hem dus niet worden. ik heb uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen.

flinke korting op een nieuwe bank is denk ik wel redelijk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jansen totaal wonen Huissen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jansen totaal wonen Huissen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemiek65