Klacht: Janox.nl houd zich niet aan zijn afspraken.

Lindamenger op 07 november 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een mp3 speler gekocht via de website van Janox.nl met bestel nummer: 191415
Hierbij stond aangegeven dat de mp3 speler binnen 1 dag geleverd zou worden en ik heb het op donderdag ochtend 2 november besteld.
Momenteel heb ik nog steeds niks binnen. Daarom heb ik ze gemaild.
Na 3 mailtjes heb ik nog steeds geen reactie van dit bedrijf. Toen heb ik besloten ze te gaan bellen. Dit kon tussen 10 en 12 in de ochtend.
Ik heb ze 2 keer gebeld en beide keren een kwartier aan de lijn gehangen zonder dat er opgenomen werd en kreeg de stem te horen die zij dat ik zo snel mogelijk geholpen zou worden.. Na 2 keer bellen vond ik dat ook mooi geweest. Ik wil mijn product!!!

Ik ben tevreden als ze dit binnen 2 dagen vanaf nu leveren.
Zo niet wil ik binnen een week mijn geld terug zodat ik toch nog op tijd (voor mijn vakantie) een andere mp3 kan kopen bij een ander bedrijf die zich wel aan de afspraken houd. Ik ben erg teleur gesteld en verwacht ook dat ze dit op de website aanpassen zodat toekomstige klanten niet in verwarring gebracht worden!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - en met vanaf nu bedoel ik ook echt dat het voor donderdag geleverd is anders wil ik mijn geld terug en bestel ik meteen bij iemand anders.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door