Klacht: Jammer

Melinda13 op 03 januari 2020 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Hoi, Eind oktober begin november heb ik de rode maya BH gekocht. En omdat Ik letterlijk van alle collecties en van alles wel wat in mijn kast heb draag ik ze niet heel vaak en snel achter elkaar. Dus toen mijn BH na 3 x dragen al stuk was wist ik dat dit niet normaal was aangezien ik de hele winkel bezit en de kwaliteit van de producten ken. Toen ik hunkemoller hierover contacteerde was het enige antwoord dat ik terugkreeg: Echter is de garantie verlopen.
Nou snap ik dit maar erg klantvriendelijk vind ik dit antwoord persoonlijk niet. Vooral niet voor zon trouwe klant, was deze week nog in de winkel en heb nog wat online besteld…

Het liefst zou ik natuurlijk een nieuwe bh of tegoedbon ontvangen. Maar ik zou al een beetje tevreden zijn als jullie de volgende keer iets netter kunnen antwoorden. Als ik een half a4 volschrijf en ik krijg 5 woorden terug krijg ik niet echt het gevoel dat het uberhaupt is gelezen..

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Melinda, zou je een mail willen sturen naar [email protected], dan kunnen we dit met je gaan oplossen. Liefs Carlie

Alle klachten die gemeld zijn door Melinda13