Klacht: Jacuzzi Jilong

op 25 mei 2021 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Geachte heer/Mevr,

Op 24/06/2019 kochten wij bovenvermeld item in u vestiging. Echter het genot hiervan was van korte duur, we konden zonder zorgen genieten van aankoopdatum tot begin oktober 2019.
In de zomer van 2020 begonnen de problemen die zich maar blijven opstapelen tot op heden.
Werkbon 797899: pomp geeft geen doorstroming meer. Oplossing: niets, ongewoons pomp werkt naar behoren volgens u filiaal.
Werkbon 799144: warmte gaat ongevraagd van 30°C naar 42°C enz.. Oplossing, jacuzzi bad vervangen, pomp werkt naar behoren volgens u filiaal.
Werkbon 700491: er stroomt water uit de pomp aan de onderzijde. Oplossing, pomp werkt naar behoren volgens u filiaal.
Werkbon 700962: 3 dagen na het ophalen van de pomp stroomt er opnieuw water uit de onderzijde van de pomp en verliest het jacuzzi bad lucht uit één van de slangen als de pomp verwijderd is. Oplossing ???????
Telkens doe ik mijn best om het probleem naar behoren uit te leggen aan de persoon van de technische dienst, te staven met video’s, doch mijn uiteenzetting wordt NIET gehoord.
Na meer dan 1 jaar op en aan verplaatsen naar uw technische dienst had ik graag dat er nu eindelijk een definitieve oplossing komt waardoor ik de jacuzzi kan gebruiken zoals door u aangeprezen.
Ik hoop dat u enig begrip kan opbrengen voor mijn standpunt en mee helpt zoeken naar de geschikte oplossing. Niettegenstaande zie ik mij gedwongen om het volledige dossier over te maken aan de bevoegde instantie van de consumentendienst van België als Nederland indien er niet dringend een definitieve oplossing komt waardoor ik de jacuzzi kan gebruiken zoals het door u filiaal aangeprezen is.
Met vriendelijke groeten,

Als ik terug een jacuzzi heb die naar behoren werkt zoals ik hem aankocht

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rich1