Klacht: jaar nota

op 30 mei 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

een goede middag mijn klacht tegen oxxio is dat ik een naheffing heb gekregen van 2228,43 euro dit bedrach kan nooit kloppen om dat het huis leeg is en er geen gas en elektra is af genomen dit door een verbouwing alles is namelijk uit mijn wonining gehaalt zoals de stroomdraden en de gas leiding dus geen gebruik dus we hebben nu al zekkers tien keer gebeld maar ze blijfen maar drijgen dat het klopt en maar aanmaningen sturen dit is zekkers geen goed gevoel in je lichaam kijk als ik het had gebrukt dan nog is het een hoog bedrag de woning staat al van 2013 leeg ik vind dit erg droefig

als alles netjes is op gelost

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 31 mei 2016 om 12:56 geantwoord

Beste heer Boonstra,

Bedankt voor je bericht.

Dat is een nota waar ik mij wel kan voorstellen dat je hier van schrikt!

Reeds hebben wij een verzoek lopen tot een onderzoek en kijken wij naar een leveranciersverrekening. Dit is nog in behandeling.

Het is niet correct dat je in de tussentijd een herinnering hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor!
Ik zie dat je reeds contact hebt gehad met een collega hier over. Mijn collega heeft een uitstel op de nota gezet zodat eerst het onderzoek kan worden afgewacht.

Zodra hier meer over bekend is zal je ingelicht worden.

Sebastiaan
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door henden
x