Klacht: Ja ik kan niet betalen

op 08 juli 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Helaas vind ik op je mail adres geen gegevens terug.
Indien je wilt betalen met Paypal of creditcard kan het inderdaad zijn dat de betaling wordt tegengehouden door ons veiligheidssysteem. Het bedrag wordt dan niet afgeschreven. Het staat enkel in reservering maar dit wordt direct weer vrijgegeven. Als je een bericht wilt sturen naar onze Customer Care met het email adres wat je gebruikt hebt kunnen we het iets verder voor je nakijken.

Vriendelijke Groet,
Femke | Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Gscscxc