Klacht: Itunes tegoed

op 11 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend om half acht itunes tegoed besteld en betaald. Ordernummer op code.digitaal.hema.nl ingevoerd. Foutmelding.. Na drie keer, en ja ik kan copy/pasten, m’n emailadres en m’n postcode ken ik ook, vertelde de site me dat mijn account geblokkeerd was.
Om negen uur een mailtje met screenshots gestuurd. Later op de dag vier keer in de wacht gehangen(geen persoon aan de lijn gehad nee) en nog wat later nog een mailtje en drie berichten via facebook.
Het is de laatste keer voor mij. Ik hoef mijn bestelling niet meer. Geld terug graag.

Gewenste Oplossing:

Volgaarne mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Drent