Klacht: iTunes tegoed niet geleverd

op 04 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Woensdag 1 week geleden een 15 euro iTunes kaart aangeschaft via digitaal.hema.nl vanwege een ingame aanbieding. Na de betaling hoor ik een bevestiging mail te krijgen maar dit is niet gebeurd.

Een uur na de bestelling heb ik gebeld met de klantenservice en ik zou diezelfde dag en anders de dag erna worden gebeld. Niet gebeurd dus ik heb de dag erna terug gebeld, kreeg weer hetzelfde script voorgelezen dat ik diezelfde dag anders de daaropvolgende dag terug gebeld zou worden. Dit is wederom niet gebeurd, hierom afgelopen zaterdag een mail gestuurd omdat ze telefonisch geen eerlijk antwoord geven en nu is het donderdag, zijn we 8 dagen verder en hoor ik helemaal niks van dit bedrijf.

Als Hema erkent dat ik onnodig heb moeten wachten, ik de code plus compensatie ontvang voor de misgelopen bonus in de app die ik gebruik en dat Hema in de toekomst eerlijk is over de behandeltijd van een klacht. Ook wil ik zien dat de "binnen 60 minuten" melding bij digitaal.hema.nl verdwijnt want ik zit al heel wat meer minuten te wachten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht MrXzombie

5 maanden geleden - De klacht is momenteel in behandeling bij de Hema. Belofte dat na het weekend verder word gekeken naar dit probleem. Mijn klacht veranderd echter niet. Waarom moet ik als klant de dupe zijn van uitzoekwerk van een bedrijf? De werkwijze is eerst de klant tevreden maken met zijn product en vervolgens pas uitzoeken wat er fout is gegaan. Ik ben echt totaal niet de spreken over de service kwaliteit ondanks ik nu eindelijk een aardige dame heb gesproken van de Hema die eindelijk moeite steekt in mijn probleem.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MrXzombie