Klacht: ITunes te goed niet gekregen

op 11 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10/08/2016 iTunes te goed van €15 gekocht op de webshop van Hema, waarbij expliciet vermeld staat dat het binnen 60 minuten een e-mail krijgt met de iTunes code. Het is nu in middels 11/08/2016 en ik heb nog steeds niks ontvangen.

Ik heb 3x gebeld en elke keer minstens 10 minuten aan de lijn gewacht, ik heb 2 e-mails verstuurd en ik heb nog steeds geen reactie gekregen, of me code ontvangen of me geld terug gekregen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb gekregen of als ze toch een iTunes te goed willen geven, dan een tegoed van €25 na al mijn moeite en het gedoe met hun.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Halit Dinç