Klacht: itunes code gekocht en nooit ontvangen

op 13 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb voor 100 Euro iTunes credits gekocht online. Heb nooit een email terugontvangen met de code. Direct al na een uur een klacht ingediend en vervolgens na een dag weer. Niks meer gehoord!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer geleverd wordt wat beloofd is. Mijn icloud is inmiddels vol en kan voor diverse apps geen credits meer betalen. Ergelijk en vervelend. Hoop dat ik enigzins gecompenseerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdevalk