Klacht: Samsung stelt me zeer teleur

op 30 augustus 2012 over itselectronics.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb drie jaar geleden nieuwe lcd scherm gekocht bij it’s electronisch.De televisie kreeg na 25 maanden drie kleine streepjes aan de zijkant van boven tot onder.ben toen terug geweest bij de winkel,en die heeft me verder ook geen enkele minuut hier meegeholpen en me alleen hèt telefoonnummer hebben gegeven van het schadebedrijf die alles maakt voor Samsung.Hiermee gebeld konden de kosten voor mij oplopen tot tegen de 300 euro.Dit heb ik dus maar niet gedaan,en me maar neer heb gelegd bij die drie streepjes.ben nu in totaal drie jaar verder heb aan de zijkant ongeveer 20 streepjes,en zins twee weken als ik de tv aan doe gaat hij nu ongeveer 100 keer aan/uit voordat hij aanblijft.Dus moet maar een nieuwe kopen.Vind de service gewoon super slecht vooral omdat dat ding me 1400 euro heeft gekost,en drie jaar lang meegaat.(had zelf toch wel iets van vijf tot zeven jaar verwacht).
Had thuis alles van Samsung maar weet niet of er hier nog weer een Samsung in huis komt.Ik hoop als u me misschien nog kan helpen.gr marc

Alle klachten die gemeld zijn door Marcovich