Klacht: Ista/Staedion eindafrekening verwarming.

op 30 juni 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hierbij mijn klacht over de nieuwe meters die geplaatst zijn op de verwarming 26 april 2014. Ik krijg nu een afrekening van 594,33 dat ik bij moet betalen. En dit is alleen van de eerste 6 maanden van 2014. Vooruitbetaald bij mijn servicekosten 525,18. Dus totaal voor 6 maanden 1.119,51 ik ga dus bijna 100,00 per maand meer betalen. Dit is natuurlijk niet normaal. 2012 kreeg ik 394,28 terug voor een heel jaar. 2013 126,49 en 2014 moest ik 0,35 bij betalen. Dus heel raar dat ik dan nu voor de eerste 6 maanden nogeens 594,33 moet betalen. Dan ben ik de maanden februari/maart in Spanje geweest en alles stond hier uit. De stookkosten en gas was omlaag gegaan en we hebben zeker geen strenge winter gehad. Het gekke is dat ik dan ook nog de afrekening van de 2de 6 maanden 2014 moet krijgen en ook die van 6 maanden 2015. Ik snap niet dat ze hier zo lang mee wachten. Ik heb vele malen naar Staedion en Ista gebeld. Omdat we nogsteeds geen afrekening hadden. In mijn flat wonen 72 huishoudens en die hebben allemaal hetzelfde probleem. Sommige een enkeling krijgt wel terug. Ik heb mijn verwarming haast nooit aan. Ista kon dat ook zien. We zouden door dit nieuwe Warmtewet systeem allemaal goedkoper uit zijn. Nu ik merk er niets van. Vorige jaar heb ik er ook een klacht over ingediend. Maar nooit iets gehoord.

Dat alles goed nagekeken wordt. Met een bepaald inkomen kan ik zeker geen 100,00 extra stookkosten betalen. Buiten mijn electra en gas van Nuon. Ik woon alleen en heb ongeveer 52m2.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht hollywood

11 maanden geleden - Nu en weer is het nu in 2016 niet opgelost door Staedion.

Alle klachten die gemeld zijn door hollywood