Klacht: Retour gestuurd, paar weken geleden nog niet verwerkt.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een retour gestuurd,maar nog niet verwerkt,ik krijg nog factuur om te betalen,wat ik geretourneerd hebt.
En nog ook gemaild,elke keer opnieuw,wat krijg ik te horen,door de drukte komt dat ze niet kunnen verwerken,raar verhaal vind ik.
Retour bewijs,gestuurd krijg ik weer te horen door de drukte,terwijl zei zelf hebben gevraagd,naar retour bewijs.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten gewoon,achter aan gaan,om de retour,door te aan Riverty,want hun krijg ik een rekening,wat ik retour heb gestuurd,en ook aan riverty aangegeven dat ik retour heb gedaan,en dan krijg ik rekening van hun.
Heel slordig van Isabel Bernard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Isabel Bernard
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Isabel Bernard

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Isabel Bernard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0619937784