Klacht: Is volgens Light in the box geleverd

op 04 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb en bestelling geplaats met bestelnr. 18223085. Volgens de tracking is dit geleverd op mijn thuisadres Martens – De Meutter Ingrid, Lodewijk Weijtenstraat 27/4,2900 Schoten, België. Maar ik heb niets ontvangen. Dus vraag ik mij af hoe dat moet opgelost worden? Want ik wil wel graag mijn spulletje die ik besteld en betaald heb. Trackingnr is RK458614935CN.

Ik ben tevreden als ik toch nog mijn betaalde en bestelde kleding al zien verschijnen hier

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Flowie

11 maanden geleden - U hoeft niets meer te doen mijn pakje is bij iemand anders geleverd maar nu bij mij toegekomen Dus heel tevreden nu Toch hartelijk bedankt Met vriendelijke groeten De Meutter Ingrid

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2016 om 21:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Flowie