Klacht: Ipv 4 weken levering wacht ik nu al bijna 2 maanden

op 01 april 2013 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Op 4 februari heb ik 4 eetkamerstoelen besteld. De levering zou binnen 4 weken zijn, in week 10 dus in de week van 4 maart.
Op 12 februari krijg ik een email, de stoelen worden waarschijnlijk pas in week 11 of 12 geleverd. Prima, geen probleem dacht ik, kan gebeuren.
Op 18 maart krijg ik nog een email, de stoelen worden pas in week 13 geleverd.
Dit is nu week 13 en heb nog niks vernomen. Als je ze belt krijg je een antwoordapparaat dat ze maandag tot vrijdag van 9-16 u beschikbaar zijn. Geeneens de moeite genomen om de boodschap te wijzigen ivm pasen blijkbaar.
Ik ben hier ontzettend kwaad over.
Had ik dit geweten was ik wel naar de grote scandinavische meubelzaak geweest waar ik mn stoelen meteen kan meenemen.

Korting!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

7 jaren geleden - Wij vinden het erg vervelend dat u nog niets gehoord heeft over de levering van uw stoelen. Kunt u ons via [email protected] doorgeven bij welke vestiging u de stoelen besteld heeft? Dan kunnen wij voor u nagaan wanneer de stoelen geleverd worden.Met vriendelijke groet, Pronto Wonen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 05 april 2013 om 08:57 geantwoord

De eetkamerstoelen zullen deze week of begin volgende week afgeleverd worden bij de klant.

Reactie van de melder van de klacht Derder

7 jaren geleden - Nog geen stoelen. Wel een telefoontje voroge week, de levering zal uiterlijk begin deze week zijn. Het is al begin deze week en ik weet nog steeds geen exacte leverdatum. Dus opelost? Niet echt nee...

Alle klachten die gemeld zijn door Derder