Klacht: iPhone wordt niet geleverd

Pleo op 28 maart 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iphone besteld zou maandag tussen 1800 en 2200 bezorgd worden.
Maandag om 1900 bericht wordt dinsdag 1800 en 2200.
Dinsdag niets gekomen.
Bellen zou woensdag voor 1500 worden gebeld met oplossing, niet gebeld
dus. Zelf maar weer gebeld. Vaag verhaal over doorzetten naar andere afdeling
backoffice, PostNL enz enz. Maar geen oplossing, zelfs niet wanneer ColdBlue
wel een oplossing biedt. Krijg wel email met aanbieding voor SIM only abo voor
mijn nieuwe smartphone die niet geleverd wordt. Ook email dat klantenservice
een obsessie is voor CB, bla bla bla.
Kansloze club inmiddels, misschien te snel te groot geworden…..

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn iPhone geleverd krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 02 april 2018 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Knierim,

Hierbij komen wij terug op het schrijven van deze review. Bedankt daarvoor. Inmiddels heeft de zaak zichzelf opgelost en is het pakket terecht. Je hebt er inmiddels ook gebruik van kunnen maken. Wij zullen deze melding sluiten en wensen je veel plezier met de iPhone. Daarnaast nog een fijne tweede Paasdag.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door