Klacht: iPhone besteld en niet ontvangen

op 07 juli 2012 over good-electronics.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Good-Electronics gevonden via Marktplaats.
Via Good-Electronics.nl op 1 Juli telefoon besteld na op internet gezocht te hebben naar referenties. Niets positiefs en niets negatiefs gevonden. Gechecked of ze bij de KvK bekend waren en dat was zo. Vervolgens mail gestuurd met de vraag wat voor bedrijf ze zijn en of ze ergens referenties hadden. Kreeg direct mail terug dat ze nog maar twee maanden in bedrijf waren en dat daarom de site nog een beetje een rommeltje was en dat ze garandeerden dat de bestelling goed zou lopen. Ik heb toen bestelling gedaan omdat ik hier wel begrip voor had. Betaald via iDeal. Vervolgens op 3 juli gechecked wat de status was en toen bleek de site plat. Vervolgens gebeld (voicemail) en gemailed (bounce) dus kreeg ik al argwaan. Later die dag kreeg ik een mail waarin ze aangaven dat de site er even uit had gelegen en dat ze snapten dat ik was geschrokken. De volgende dag zou de telefoon op de post gaan en zou ik een Track&Trace code terug krijgen. Mail was uit naam van * van Good-Electronics. Op 5 juli nog niets ontvangen en de status van mijn bestelling op de site was onveranderd. Vandaag, 6 juli weer gebeld en ge-sms-ed en gemailed. Geen reactie. Wel zijn net de iphones van de site gehaald.
De WHOIS info van de site opgevraagd. Die is aangemaakt door een bedrijf uit Berlijn en heeft als admin adres goodelectronics@hotmail.com. Ik kan ondertussen ook geen advertenties van Good-Electronics.nl meer op Marktplaats vinden.

Nog niets

Alle klachten die gemeld zijn door Erg_balen