Klacht: Bestaald en Besteld 1-7-2012 19 op voorraad Nog Niets Ontvangen !!!!!!

op 15 juli 2012 over good-electronics.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb op 1-7-2012 na eerst alles tjecken kvk. mijn politie,referentie enz.Een samsung smart tv besteld en betaald.
Er waren er 19 op voorraad en van 1 tot 3 werkdagen levertijd,maar na 4 dagen nog niets binnen bellen voicemail geen reactie,mail gestuurd eerst niets toen dit; Beste M

Omdat wij geen Apple licentie hadden mochten wij geen Apple producten verkopen dus moesten alle bestelde Apple producten worden geannuleerd.

Vanwege deze omstandigheden is u bestelling vertraagd. Zoals u ziet zijn alle Apple producten nu van de site verwijderd en nu zullen wij u bestelling zo snel mogelijk in orde maken.

Onze excuses voor de ongeregelheden.

Good-Electronics

Beantwoord dit bericht niet met uw email programma aub, we zullen uw bericht namelijk niet ontvangen.
Als u een antwoord wilt sturen, doe dat dan alleen via de volgende link: http://good-electronics.nl/contact-form.php?id_customer_thread=13&token=Jybm5UmibidV.
na 2 dagen weer mail getuurd wanneer die geleverd gaat worden geen reactie ! weer mail getuurd dat ik hem nu echt wil hebben en anders wil gaan annuleren als er geen reactie komt waneer die geleverd gaat worden Maar helaas nog niets binnen wel een mail van marktplaats dat het bedrijf daar geblokt is ben nu bang dat het waarschijnlijk oplichting is!

De tv op korte termijn leveren ,of zo snel mogelijk mijn hard voor gespaarde geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door bevermp