Klacht: besteld en betaald per 1 juli 2012 tot heden niets ontvangen!

op 16 juli 2012 over good-electronics.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb op 1 juli 2012 een samsung smart tv besteld na eerst kvk handel nummer tjekken en politie oplichting site niets bekend
dus 600.- euro betaald via ideal stond in de overeenkomst 1 tot 3 werkdagen er waren 19 op voorraad maar na een week nog niets ontvangen ,gebeld maar krijg je een antwoord apparraad maar geen reactie meteen een mail er achteraan gestuurd en er werd daar op gereageerd met de mededeling dat er vertraging is op gelopen (zie mail ) Beste Monicque,

Omdat wij geen Apple licentie hadden mochten wij geen Apple producten verkopen dus moesten alle bestelde Apple producten worden geannuleerd.

Vanwege deze omstandigheden is u bestelling vertraagd. Zoals u ziet zijn alle Apple producten nu van de site verwijderd en nu zullen wij u bestelling zo snel mogelijk in orde maken.

Onze excuses voor de ongeregelheden.

Good-Electronics

Beantwoord dit bericht niet met uw email programma aub, we zullen uw bericht namelijk niet ontvangen.
Als u een antwoord wilt sturen, doe dat dan alleen via de volgende link: http://good-electronics.nl/contact-form.php?id_customer_thread=13&token=Jybm5UmibidV.
vandaag nogmaals een mail gestuurd dat ik het deze week wil
ontvangen en anders annuleer hier heb ik helaas alleen nog dit mailtje op gehad!Uw bericht is correct verzonden aan onze klantenservice.

Uw bericht: Bij deze wil ik u mede delen dat ik deze week echt mijn bestelling geleverd wil hebben anders voel ik mijn genoodzaakt het per volgende week te annuleren dat zal ik per
per post aan jullie mededelen zoals er in jullie algemene voorwaarden staat vermeld!
aangezien er beloofd was de bestelling te behandelen na al de vertraging zoals hier vermeld staat.

Beste Monicque,

Onze excuses voor de ongeregelheden.

Good-Electronics

We zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.

Good Electronics powered with PrestaShop™

of deze week mijn bestelling of anders heel snel mijn heel lang gespaarde geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door bevermp