Klacht: iphone 6s plus 64gb niet leverbaar terwijl het eerst geen probleem was.

op 11 oktober 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Geachte Meneer, Mevrouw

Graag wil ik bij deze een klacht indienen.
Mijn zoon en ik hadden een iPhone 6s plus 64 GB besteld dit was geen probleem in eerste instantie.
Bleek na bijna een week te hebben gewacht dat deze telefoon niet leverbaar meer was.
We hadden de keuze de kleinere versie iPhone te nemen of de 128GB IPhone 6s plus.
Maar er werd wel verwacht dat we nog eens 100 euro extra betaalden dus i.p.v 200 euro 300 euro moesten betalen.
Aangezien mijn zoon zich helemaal had verheugd op de iPhone en niet de kleinere wilde hebben we de 128GB genomen.
Wel ben ik van mening dat we hierin nu onnodig meer geld moesten betalen omdat ons gewoon de iPhone s6plus 64 GB is toegezegd.
Ik ben er niet over te spreken dat we ondanks het onze fout niet is wij toch extra die 100 euro moesten betalen.
Kunt u ons tegemoet komen hierin?

Ben van mening dat het eerder had aangegeven kunnen worden dat de iPhone s6 64 GB niet leverbaar was.

Ik zou het op prijs stellen dat u nog telefonisch contact met mij wil opleggen zodat we het samen kunnen bespreken.
Kan ik u de situatie nog eens uitleggen.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Janna Sjoukje de Graaf.
Mob nr 0630561704
email
jannasjoukje@hotmail.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannasjoukje