Klacht: Iphone 6 plus

op 10 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Iphone, 1,5 jaar oud, valt vaak uit. Aan de oplader, scherm geeft aan dat de batterij leeg is, na enige momenten aan de oplader staat het toestel weer op het percentage waarop het uitviel. Op meerdere sites gelezen dat dit helaas een bekend probleem is en dat Apple moeilijk doet met reparaties.
Toestel wordt door Coolblue opgestuurd. Krijg een mail waarin staat dat de telefoon door een derde partij is opengemaakt en of ik even 465,- wil betalen voor de reparatie. Toestel is nooit door een derde partij opengemaakt, alleen door Coolblue, maar bewijs dat maar eens. Zit nu met een telefoon van 750,- die niet meer te gebruiken is.
Of de klantenservice verder nog iets voor me kon doen!!

Reparatie uitvoeren onder garantie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Mia, Wat ontzettend vervelend dat het reparatiecentrum aangeeft dat de reparatie niet onder de garantievoorwaarde vallen. Dat betekent inderdaad dat er kosten hiervoor in kaart worden gebracht. Helaas is het niet mogelijk mogelijk om de reparatie onder garantie te laten repareren, daar het defect niet onder de garantie valt. We zien staan dat er gisteren is besloten om het toestel ongerepareerd retour te laten sturen. Hier hoef je dan niet de onderzoekskosten voor te betalen. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Mia Kuipers

1 maand geleden - Graag reactie op het, foutief, aangeven dat het toestel door derde partij zou zijn opengemaakt. Dat het "vervelend is" is een nietszeggend.

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Dat is een constatering door het reparatiecentrum. Wij hebben hier zelf niet bijgezeten. We gaan dan ook uit van hun oordeel. Dat dit in jouw nadeel uitpakt is iets wat we echt bestempelen als vervelend. Desalniettemin snappen we de teleurstelling en als er iets mogelijk was, dan hadden we dit natuurlijk aangegrepen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mia Kuipers