Klacht: iphone 5s display niet goed

op 07 augustus 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

lcd display besteld om iphone 5s te repareren. Na montage blijkt de lijmlaag tussen glas en display niet goed ‘uitgevloeid’ te zijn. Tevens werkt op sommige plekken de ‘touch” niet.
Mail gestuurd, nog een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord.
Op de facebookpagina van xxl-shop een bericht geplaatst. Ook daar geen reactie op gehad.

Ik ben tevreden als xxl-shop zijn verantwoordelijkheid neemt en het artikel omruilt voor een display welke wel goed werkt en goed verlijmt is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 01 november 2017 om 18:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat het iPhone 5S scherm niet of niet meer naar behoren werkt.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Indien u een artikel ontvangt van direct niet goed dan kunt u deze gratis retourneren indien dit binnen 24 uur is gemeld.
Mocht een defect niet binnen 24 uur gemeld worden behandelen wij het als garantie, de verzending is niet gratis maar het product word wel gratis vervangen voor een nieuw product.

In het geval van IPhone schermen ligt het iets ingewikkelder dan bij andere producten. Dit product is onderhevig aan installatie waardoor het product beschadigd kan worden, wij vragen bij een garantie zending binnen de garantie periode een factuur van professionele montage.
Mocht het artikel stuk zijn binnen 24 uur of word het ter garantie aangeboden dan vervangen wij deze graag voor u.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Heeft op 01 november 2017 om 20:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van de xxlshop,

Ik vermoed dat u een hele fijne en vooral heeeele lange vakantie hebt gehad. Mijn klacht is nl op 7 augustus 2017 geplaats en op 1 november 2017 krijg ik een eerste levensteken van u. Voor de plaatsingsdatum van 7 augustus heb ik via email diverse keren geprobeerd met u in contact te komen. Helaas zijn mijn mailtjes nooit beantwoord door u, vandaar mijn vermoeden dat u nogal lang op vakantie bent geweest.

In de tussentijd zijn er op facebook ook een aantal negatieve reacties over de xxlshop verschenen. Elders op internet lees ik nog wel meer klachten over de xxlshop. Deze mensen hebben vergelijkbaar slechte ervaringen met uw xxlshop. Niet geleverde artikelen en geen reactie op email.

In het geval van mijn Iphone scherm ligt het probleem duidelijk zichtbaar aan het scherm en heeft niets met evt. beschadiging tijdens installatie te maken. Ik heb in het verleden per email fotos gestuurd waarop te zien is dat de lijmlaag tussen lcd en glas niet goed 'uitgevloeid' is. Dit lijkt mij alleen maar te wijten aan gebrekkige controle voordat u het product naar mij verstuurd hebt.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan hoor ik dit graag. Mocht u de door mij verzonden fotos niet meer kunnen vinden, dan stuur ik deze met genoegen nogmaals.

Met vriendelijke groeten,

Ruud.
(hopende op een snel antwoord :) )

Alle klachten die gemeld zijn door ordernummer 22769