Klacht: Iphone

op 08 juli 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 5 juli een iphone gekocht en 6 juli kwam ik er achter dat het geluid het niet meer deed. Ik heb dezelfde dag nog gebeld om het verhaal uit te leggen. Er is mij toen verteld dat ik naar Icare moest bellen (reparatie centrum van de wehkamp?) en daar kijken of ik er zelf nog iets aan kon doen. En anders zou ik hem moeten opsturen. Ik heb nog gevraagd of ik gewoon een nieuw toestel kon krijgen, maar dat kon blijkbaar niet? Normaal gesproken kan je een product ruilen binnen 14 dagen als het kapot is of niet naar wens en dan krijg je een nieuwe of je geld terug, maar in mijn geval niet denk ik? Want ik moest hem dan laten repareren. Ik kon ook met geen mogelijkheid een leen toestel of ander toestel krijgen, maar ik was hem dan wel twee weken kwijt. Tegenwoordig kan een mens echt niet meer twee weken zonder een mobiel. Het is niet te geloven dat een toestel van 500 euro wat een fabrieksfout heeft niet wordt teruggenomen en dat de schuld bij de klant neer wordt gelegd.

Dat er een koerier komt die een nieuw toestel brengt en het oude mee terug neemt en dan kunnen ze bij wehkamp zelf kijken wat er mee aan de hand is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 12 juli 2012 om 11:41 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
Het defecte toestel is retour gestuurd en er is een nieuw toestel geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door hebko