Klacht: Ipad 3 ( nieuwe ipad derde generatie)

op 09 augustus 2016 over mobieletelefoons.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb voor mijn gehandicapte man een ipad 3 besteld omdad ik die ook heb zodat ik hem kan helpen.
Mijn bestelde zwarte ipad met 32 gb was nog niet direct leverbaar maar wel een witte met wel 64gb of ik dat goed vond.
Ik ging akkoord en kreeg een ipad die geen verbinding maakte op meer dan 50 cm van het modem ,alles geprobeerd, bedrijf geinformeerd modem gereset ,KPN gebeld waar het aan zou kunnen liggen, alles nagekeken. Nog 1 mogelijkheid ipad is kapot instellingen geheel gewist opnieuw begonnen tot 5 x toe niks helpt het bedrijf Imobiel Swagemakersstraat 7
Landgraaf laat niks van zich horen. Help mij AUB kaat het verjaardagskadootje voor mijn man geen miskoop zijn!!

Omruilen voor een goede ipad die werkt en nieuw is!! Waar ik om gevraagd had. Zwart 32 gb en nieuwe ipad met retina scherm .Mijn ipad had een retina scherm maar de geleverde niet!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mobieletelefoons.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mobieletelefoons.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AdeJo