Klacht: geen oplader en oortjes in de pakket die wij hebben ontvangest

op 12 februari 2018 over mobieletelefoons.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Via mobiel .nl contract verlenging va T-mobile aangevraagd met nieuwe toestel namelijk Huawei Mate 10 Lite
na ontvangest van mijn pakket ongeveer twee dagen daarna hebben we de pakket open gemaakt en bleek geen oplader en ook oortjrs die bij ( hoort) of bij zetten en zochten wij meteen contact met een van de medewerker om beter uitleg te krijgen en dat hebben wij gedaan en we hebben ook gezegd dat we willen graag de contract beeindig binnen de de periode 14 dagen en dat was Zondag 11 Februari maar dat kan en mag niet van de medewerkersen we hebben hun naam bij …en na het gesprek on geveer 48 uur later kreeg wij dit mail.

Beste klant,
Naar aanleiding van ons telefonizch contact op 5 februari hebben we de RMA afdeling geraadpleegd over de ontbrekende oortjes en oplader.
Helaas had deze melding binnen 48 uur gedaan moeten worden, waardoor we nu geen nieuwe accessoires kunnen nazenden.

We hopen JE hiermee voldoende te hebbengeinformeerd.

Klantenservice Mobiel.nl

We zijne absoluut niet tevreden met dit situatie en de problemen die heb julli voor ons gemaakt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mobieletelefoons.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mobieletelefoons.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Giovanni 99