Klacht: Onterechte aanmaningskosten en dwangbevel

Relharb op 01 mei 2020 over Invoned in de categorie Parkeren

Ik heb op 2 naheffings- aanslagen een bezwaar ingediend. Hierop krijg ik aanmaningskosten, uitspraak is uitgebleven. Hierover gebeld, zouden het uitzoeken. Niks meer gehoord. Dan ontvang ik een dwangbevel, geen herinnering of enig andere communicatie. Weer gebeld, moest alle bewijsstukken inleveren, om aan te tonen dat ik bezwaar heb ingediend, Dit gedaan, gaan het uitzoeken. Krijg ik een reactie, dat de extra ingebrachte kosten komen te vervallen en dat een beschikking wordt herzien. Op 17 april 2020, weer een dwangbevel op de inmiddels opgeloste zaak. Daar ging ik immers vanuit.Zat te wachten op de herziening van de uitspraak. Dit verhaal duurt nu bijna 1 jaar. Hierover weer gebeld, Word mijn vraag afgehandeld alsof er niks aan vooraf is gegaan. We beginnen weer opnieuw. Wat vreselijk dit !

De aanmaningskosten en de dwanghevelkosten laten vervallen, dit is onterecht. Verzoek om serieus naar mijn bezwaar te kijken en te herzien. De uitspraak is gebaseerd op niet kloppende informatie.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Invoned

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Invoned nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Relharb