Gewoon de parkeermeter betaald via Parkmobile om vervolgens een bon van Invoned te krijgen.
Spierballentaal dat ik op tijd moet betalen natuurlijk groot in de brief.
Bezwaar aantekenen vind je klein onderin. Ze gaan er bij voorbaat al vanuit dat... Lees meer
De auto stond net geparkeerd op de Zandbergweg en heb een mevrouw gevraagd waar de parkeerautomaat stond. Ik was net een paar stappen op weg om een parkeerkaartje te halen toen de scanauto voorbij kwam. Het ging om automaat... Lees meer
Bezwaar indien kan, maar wel eerst betalen. Dus de buit is binnen en het is onduidelijk wie de spelregels bepalen tegen een bezwaar. Wordt dit door de deurwaarder gedaan of toch een ambtenaar van de gemeente?
Telefonisch krijg ik geen contact... Lees meer
Mijn zoon en ik heb dezelfde voor en achternaam. Ik heb voor de gemeentebelasting een regeling getroffen met de gemeente Amstelveen. Nu krijgt hij een brief dat er beslag wordt gelegd op zijn loon. Ik heb verschillende keren gebeld naar... Lees meer
Ik heb op 2 naheffings- aanslagen een bezwaar ingediend. Hierop krijg ik aanmaningskosten, uitspraak is uitgebleven. Hierover gebeld, zouden het uitzoeken. Niks meer gehoord. Dan ontvang ik een dwangbevel, geen herinnering of enig andere communicatie. Weer gebeld, moest alle bewijsstukken... Lees meer
Wegens zware persoonlijke omstandigheden vergeten een parkeer abonnement voor invaliden te betalen. In een puur ambtelijke reactie wordt gesteld dat ze daar niets mee te maken hebben. Befehl ist befehl dus.
In deze dagen herdenken we waar dat toe kan lijden.... Lees meer
Ik heb twee dwangbevelen ontvangen voor het niet betalen van deze twee naheffingsaanslagen. Dit is gebeurd terwijl ik tegen beide naheffingsaanslagen bezwaar heb gemaakt op 8 maart jl. Deze bezwaren zijn allebei gegrond verklaard en de naheffingsaanslagen zijn van tafel.... Lees meer
Op zaterdag bevel ontvangen.
Eis: binnen 2 dagen betalen.
Met alle fishing wat tegenwoordig in de brievenbus ligt, geloof ik hier niets van.
Op een zaterdag, laat staan zondag, heb ik geen enkele mogelijkheid om ook maar iets te verifiëren.
Dus moet... Lees meer
Ik heb per ongeluk een onterechte betaling gedaan op 4-07-2017 naar invoned via contactpersonen app rabobank a 200,- Na telefonisch contact te hebben gehad en een subjectnummer te hebben gehad en 3 maanden verder nog niks terug gestorneerd gekregen. Terwijl... Lees meer
had een bekeuring gehad omdat ik mn auto op een parkeerplaats had gezet met mn gehandicaptenparkeerkaart voor het raam in amstelveen bij het stadshart dit omdat de invalidenplek bezet was door een grote kraanauto die wel 5 plekken innam... Lees meer